هدف ازتشکیل انجمن اولياء و مربیان مدارس |

به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی و گسترش ارتباط دو کانون مقدس خانه و مدرسه انجمن اولیا و مربیان تشکیل می شود.
به طور کلی مدرسه مهم ترين نهاد اجتماعي ، تربيتي وآموزشي ، و اصلي ترين ركن تعليم وتربيت است كه به منظور تربيت صحيح دانش آموزان درابعاد ديني ، اخلافي ، علمي ، آموزشي ، اجتماعي و كشف استعدادها وهدايت و رشد متوازن روحي و معنوي و جسماني آنان برابر ضوابط وزارت آموزش وپرورش تأسيس و اداره مي شود. اين نهاد با همكاري كليه ي كاركنان و با مشاركت دانش آموزان و اولياي آنان زير نظر مدير مدرسه اداره مي شود.
اركان مدرسه
1-مدير مدرسه
2-شوراي مدرسه
3-انجمن اوليا ومربيان
4-شوراي معلمان
5-شوراي دانش آموزان
وبلاگ انجمن اولیا و مربیان هنرستان نمونه دو�...
ما را در سایت وبلاگ انجمن اولیا و مربیان هنرستان نمونه دو� دنبال میکنید
برچسب: هدف ازتشکیل انجمن اولیاومربیان, نویسنده: بازدید: 267 تاريخ: چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت: 13:05